>Ini memang bukan pokok Anggur ku

Februari 22, 2011 at 9:03 am | Dikirim dalam pokok anggur, taman mini | Tinggalkan komen

>Salam bahagia,

Pepagi ni sajer interfrem gambor pokok anggur kat rumah adik @ Pak Ngah (suami nya makNgah Miela)..

Benih Anggur ni dapat dari Ayahnde Pengasas. Kat rumah adik, pokok anggur jer yang bercambah molek dan dah mula berbuah.. kata makbonda dah ade putik.. tapi ibu tak sempat nak telek pokok & zoom putik2 tu.. iyer ke dipanggil putik… hentam sajer lah.. 
Tak lama lagi, leh la merasa makan buah anggur kat rumah makNgah miela… mari berangan2 memetik buah anggur nan lebat dan bergayutan…. berangan ala2 dok kat ladang anggur seluas mata memandang..

macam dalam gambor ni..

sumber gambor  dari pucuk hijau
Pokok anggur kat rumah ibu… ??!! huhuuu.. sedey nak citer panjang.. sila la jengah sini.

salam kasih sayang,
.

Tinggalkan Komen »

Suapan RSS untuk komen-komen bagi kiriman ini. TrackBack URI

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

Blog di WordPress.com.
Entries dan komen feeds.

%d bloggers like this: