>Aliya : the Cilik hair stylist…

Februari 20, 2011 at 11:11 am | Dikirim dalam Aliya, anak-anak | Tinggalkan komen

>Salam bahagia,

Bior le gambor yang menceritakan nya..

rambut belah kiri.. dah selamat di koje kan nya..
segumpal juga rambutnya,,
muka si cilik yang selamba jer… langsung tak rasa bersalah… 
ni dia si ‘mangsa’ yang dah cacat….

tengok lah tu.. ade hati lagi nak pose-pose gaya camni… belah sini boleh la nak pose camni…

nota :
Jangan sesekali bior anak main gunting, tanpa di pantau… memula dia buat projek gunting kertas dengan kakak Anis… pastui, dia repair plak rambut dia…. ni baru jer ibu tinggal jap sebab nak buat ‘urusan kadho hajat’ di bilik air.. kuor2 jer tengok dah jadi camtu…  
tahu plak dia malu.. sejak rambut dah tobek2 ni, kalo nak ikut ayah pergi jalan ( pergi kedai jer), siap pakai tudung lagi.. tahu pulak malu..
salam hari minggu,
.
Advertisements

Tinggalkan Komen »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

Blog di WordPress.com.
Entries dan komen feeds.

%d bloggers like this: