>Update Qistina Balqis Maisarah – 11-12 Februari 2011

Februari 13, 2011 at 12:16 pm | Dikirim dalam Qistina Balqis Maisarah, we care | Tinggalkan komen

>Salama bahagia buat semua,

Nampak nya minggu ini ibu hanya mampu menten 1 n3 setiap hari… yang sebenornya ibu tak berapa sihat.. batuk On & Off.. badan2 semua sakit2..  sakit urat.. dalam dok batuk2 tu, semalam masih gagah lagi ke kenduri kahwin..
hari ni dah kena start mula mengemas rumah.. adui, banyak sebenornya nak dikemas… checklist untuk kenduri adik pun ada yang belum lengkap.. Semalam adik dah setuju nak cat hall & bilik utama… ekekekekkk… dah nak ‘pinjam’ rumah kakyong untuk kenduri.. harus la melabur sikit kan…  

harap2 nya lepas dah cat nanti, takde lah lagi ‘hasil seni’ anak-anak di dinding.. harap2 anak2 tau hargai rumah yang cantik… actually ibu pun dah ‘penat’ tengok segala ‘hasil seni’ anak2 di dinding.

Well, 2-3 hari ibu tak update perkembangan baby Balqis.. hari ni baru berkesempatan jengah ke Charity grup… hmm, kome baca sendiri lah yer… tak tau ibu nak komen camana.. sebab kalo ibu ditempat Mai (mama Balqis), ibu juga kan riso & libang-libu..

Terbaru…

For any sincere contributions, please bank into :

NAMA : SITI MAISALMAH BINTI MOHD KAMIL

H/P : 017-3476764
CIMB AKAUN NO. 0804 0000 9722 02
MBB AKAUN NO. 1141 6085 0396



Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

p/s
Tolong ibu VOTE untuk Anis…
memula LIKE Yanmionline FB
pastu klik gambor Anis.. klik banner bawah ni..


jangan lupa gambor Anis tu.. tengok betul2.. jangan salah klik gambor pulak.. 
& jangan lupa tinggalkan komen selepas dah LIKE.. 
senang ibu nak jejak kome semula, Terima Kasih.

salam kasih sayang,

Tinggalkan Komen »

Suapan RSS untuk komen-komen bagi kiriman ini. TrackBack URI

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

Blog di WordPress.com.
Entries dan komen feeds.

%d bloggers like this: