>3 kiriman diterima pada 1 Februari 2011

Februari 4, 2011 at 10:56 am | Dikirim dalam blogger friends, hadiah contest n giveaway | Tinggalkan komen

>Salam bahagia,

Hari selasa lepas, 1 Februari 2011, kami menerima 3 kiriman.. 2 hadiah GA & 1 lagi hadiah tanda persahabatan. Anak2 lah yang paling gumbira.. JOm tengok apa yang kami dapat tu..

Hadiah GA ~ kipas comel dari Ayu. Dalam gambor ni Anis tengah praktis cara nak ‘kipas’… heheheh.. susah benor nak ajor si dara yang kidal ni… Terima Kasih Ayu… mujur le tak berebut si dara berdua ni.
Hadiah kain dari ShedaCollection, menang GA saya nak kain itu. cantik kome kain ni… siap ade batu-batu lagi… tak pernah ade baju berbatu-batu ni…. kain pun elok jer jatuh, takde le ringan… best.. ibu suka.. Terima kasih SyedaCollection. Baru ade sikit duit di tangan… rasa cam tak sabor2 nak g tempah baju kurung baru.
note :
Untuk bulan Februari 2011, setakat hari ini, belum ade khabar pasal menang GA… harap2 ade lah 1-2 yang sangkut… hehehhe…
Dan yang ini pula kiriman dari Bandar Seri Iskandar..
Reaksi Anis.. “Besar nya ibu…!!” “Kawan ibu bagi ker ni?”  Siap cari gunting.. tak sabar2 dah nak buka parcel ni..
Nota cinta dari YAti.. kemas ajer tulisan Yati. kalo ibu tulis senget-benget dah… Terima kasih yati.. anak2 suka sangat-sangat..
Anak2 dara ni tak biasa ade menan camni.. selalu pun main masak2 guna barangan dapur yang original… hehehhe… maka hari tu ibu pun spend masa, 1-2 jam jugak.. nak ajor main masak2.. sudahnya depa yang suruh ibu ‘masak’.. adeiiihh…  Anis suka sangat dapat menan ni, at last dia ade juga mainan sendiri.. sampai bawa tidur kome… bangun pagi, perkara pertama yang ditanya.. ‘mana mainan masak2 kakak?’
Yati juga ade titipkan 1 kotak teh oren & 1 pasang baju kurung… Ibu suka baju kurung ni, heheh.. sebab warna kegemaran kan… tapi kan… baju ni bukan saiz ibu.. baju ni saiz M.. ibu ni kalo saiz S pun panjang melebihi lutut.. tu pasal tak pernah beli baju kurung siap.. memang kena tempah. Jadi, ibu ingat nak tanya kat adik2 ibu, kot2 deme nak baju ni.. hehehe.. hanya sorang je pun yang muat, adik ibu tu tinggi.. tak macam ibu & sorang lagi adik.. memang rendang dan mengembang… ekekkeke… :p
terima kasih Yati, Ayu & SyedaCollection.. kalian really made my day..
p/s
2-3 hari ni ibu rasa byk berhutang dgn kawan2 blog.. sbb ibu tak BW sangat.. semalam pun keletihan sebab mengemas bilik tengah gara2 si anai-anai… hari ni pun ade lagi nak dikemas.. sebab kain baju dari lemari tu ibu lambak jer atas katil bilik belakang.. adeii, bukan sikit pulak tu.. tu pun nak kena asingkan mana2 baju yang dah tak leh pakai.. 
salam kasih sayang buat semua,

Tinggalkan Komen »

Suapan RSS untuk komen-komen bagi kiriman ini. TrackBack URI

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

Create a free website or blog at WordPress.com.
Entries dan komen feeds.

%d bloggers like this: