>Rerama besar di rumah ku & Baby Qis sudah 2 tahun

Februari 2, 2011 at 9:53 am | Dikirim dalam greeting, nota ibu | Tinggalkan komen

>Salam bahagia,

hari ni lewat bersiaran.. baru jer ON lappy, si Aliya nak melalak nak nenen.. sudahnya ibu pun terlelap sama dengan dia… hehhehe..
Kata orang tua-tua, kalo rama-rama masuk dalam rumah, itu tandanya ade orang nak datang.. betul ker? 
Besor rerama yang singgah rumah kami kali ni..

Udah le besor.. koje nya terbang sana-sini keliling rumah.. nak amik gambornya pun banyak dapat hujung2 jer..

dia hinggap pulak kat lutut maksu… geli-geleman…

dia terbang pulak ke atas pintu sliding…

akhirnya dia jumpa port ade bunga…

 Lama juga rerama ni bertenggek kat situ… dapat le snap dekat2…

cantik kan.. tapi besor benor… geli pulak nengok nya… Aliya geram nengok rerama ni, digoncang2 nya langsir tu.. akhirnya rerama tu terbang lagi sekeliling hall.. tak jumpa jalan keluor, walaupun kami dah buka leluas pintu sliding tu….. sudahnya en ayah yang ‘kutip’ guna kertas rerama tu & antor dia keluor…
Sapa lah gamaknya tu yer.. yang nak datang rumah kami ni… ibu ni bila makan asyik tergigit bibir jer.. orang tetua kata kalo camtu maknanya nak makan sedap… hehheheh…. 
Lastly, nak ucapkan Selamat Ulangtahun kedua untuk Baby Qis… Semoga semakin cerdik dan membesar dengan sihat…

salam kasih sayang,

.

Tinggalkan Komen »

Suapan RSS untuk komen-komen bagi kiriman ini. TrackBack URI

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

Create a free website or blog at WordPress.com.
Entries dan komen feeds.

%d bloggers like this: