>berkongsi itu indah

Disember 17, 2010 at 11:19 am | Dikirim dalam anak sedara, Fikri | Tinggalkan komen

>Salam bahagia,

Ini foto yang sempat ibu snap, detik2 manis 2 orang sepupu ni berkongsi makan nasi lemak.

IMG_9311

hari sabtu 4 Dec yang lalu.. mak ila membuat kenduri kecilan untuk saudara mara terdekat di kampung Changkat Tin. Ibu dan 3 anak sempat juga ke sana, naik kereta dengan pakcik Ju, kalo pakcik Ju tak jemput memang takde lah kami sampai ke sana.

Bertolak dalam jam 10.30 pagi. Fikri tak mau makan, sebab di rumah dah makan roti. Maka atok (ayahnde ibu) bekalkan fikri nasi lemak 1 bungkus. Nasi lemak 50 sen jer.. memang saiz S punya. Sampai di Changkat Tin, baru fikri nak makan.. berkongsi pulak dengan si haris. Oowhh, nak makan dengan abang haris rupanya.  Thumbs up
Fikri ni kalo dengan abang haris, boleh jer nak berkongsi apa pun, tapi kalo dengan Anis @ Aliya.. huhuuuu, la ni makan berjamaah cam dulu pun dah tak mau.. asyik makan sambil main tolak2… huhuuu… Confused smile

p/s :
Jom teka semalam… Insya Allah, dah ade pemenang… tunggu ya..

salam kasih sayang buat semua,

Tinggalkan Komen »

Suapan RSS untuk komen-komen bagi kiriman ini. TrackBack URI

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

Create a free website or blog at WordPress.com.
Entries dan komen feeds.

%d bloggers like this: