>Tertunailah hasrat nak makan piza

November 27, 2010 at 8:27 am | Dikirim dalam anak sedara, anak-anak, xtvt keluarga | Tinggalkan komen

>Salam ceria dan salam bahagia,

Terima kasih Adib Darwisi, kalo tak kerana Adib, tak merasa la maklong nak makan pizza… dari awal tahun dah dok mengidam.. dok minta kat paklong, hmmm, mengharap jer lah. Thinking smile
IMG_9131

Tengok kome.. sampey 5 large pizza…. makan sampey muntah monggek… Winking smile

Asbab nye: 24 NOv 2010 adalah ulangtahun kelahiran Adib yang ke-2.. Hepi 2nd besday Adib… semoga semakin ceria, riang, aktif dan bijak. Thumbs up

Adib & papa nya…

Anis… menumpang tiup lilin.. x penah sambut besday dengan kek kan.. jenuh tiup tak padam2..
IMG_9125
aliya tak mau join tiup lilin.. dia tengok dari jauh jer.. dah dapat belon..
IMG_9136
abg fikri ni memula tak mau makan pizza.. dia cakap tak best.. bila ibu cakap, “sedap ade sosej..”  baru la nak makan.. habis gak 2 keping dia makan..
last but not least,
IMG_9140
Adib dengan busha pant , hadiah tak seberapa dari maklong..
finally,
please welcome Rayyan Darwisi
masa gambar ini diambil Rayyan baru berusia 8 hari

Advertisements

Tinggalkan Komen »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

Create a free website or blog at WordPress.com.
Entries dan komen feeds.

%d bloggers like this: