>Bulan di siang hari

November 24, 2010 at 8:16 am | Dikirim dalam nota ibu, pengetahuan am | Tinggalkan komen

>Salam ceria dan salam bahagia,

Foto di snap pada jam 6.33 petang pada 18 NOv 2010 = hari khamis minggu lepas = 11 Zulhijjah 1432H

IMG_9084

Di snap guna kamera digital Canon powershoot A580 dengan zoom paling maksimum.

bulansiang18nov2010

ni setelah di’crop’kan.. nampak la besor sikit..

bulan12hari

INi pula foto bulan berusia 12 hari.. (tak jumpa yang 11 hari & dalam posisi yang hampir sama).. di’snap guna kamera’ yang lebih canggih. Klik pada imej untuk maklumat lanjut.

Nampak macam sama kan bentuknya…??!! Beza 1 hari jer.. susah nak nampak perbezaan pun… Hot smile
Jarang dapat nampak bulan di siang hari & susah juga nak menjawab soklan fikri.. “kenapa bulan tu ada  siang hari.. kenapa tak di malam hari..?”
Jika kalian, nak beri jawapan yang camana, sesuai dengan usia anak yang bertanya…?! Rolling on the floor laughing Thinking smile

Tinggalkan Komen »

Suapan RSS untuk komen-komen bagi kiriman ini. TrackBack URI

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

Create a free website or blog at WordPress.com.
Entries dan komen feeds.

%d bloggers like this: