>Pelangi!! silver-lining di Taman Tawas Mewah

November 13, 2010 at 7:57 pm | Dikirim dalam nota ibu | Tinggalkan komen

>

n3 ini untuk kakty.. ari tu kakty snap foto pelangi pagi.. ibu plak jumpa pelangi petang… pelangi ke… hehhe.. sila lah tengok sendiri..

IMG_9015

Petang tadi bawa anak2 main di taman permainan berdekatan rumah… snap pandangan matahari nak turun.. masa ni dah hampir jam 6 petang.. cuaca tak gelap, tapi kamera bukan dslr kan.. nampak macam dah gelap..

IMG_9019

sesampai di depan rumah… anak2 bising dok sebut pelangi…

IMG_9020

kamera cap canon ni & dengan photografer yang amatur… tak nampak berseni langsung..
IMG_9024

ni close up yg no 1… nampak kan cam pelangi… ni zoom paling habis , ni jer lah yang dapat..

IMG_9021

yang ni close-up no 2…  kalo lihat dengan mata kasar rasa nya lebih cantik…

IMG_9009

ini juga foto yang disnap semasa di taman permainan.. terpukau dengan ‘silver-lining’…

Tinggalkan Komen »

Suapan RSS untuk komen-komen bagi kiriman ini. TrackBack URI

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

Create a free website or blog at WordPress.com.
Entries dan komen feeds.

%d bloggers like this: