>Contest bayi menangis

November 1, 2010 at 5:13 pm | Dikirim dalam giveaway n contest join | Tinggalkan komen

>Salam ceria,

Kome ade gambor anak teghoyak (nangis).. meh join contest bayi menangis. Aliya memang kuat teghoyak.. kadang2 sampey guling2… Anis pulak jarang2 teghoyak, tapi sesekali dia teghoyak, boleh pecoh ghumoh dibuatnyer…  Nerd smile

klik banner ni yer… due pada 14 Nov 2010.
puan penganjur takde kabo buleh letak berapa foto anak.. jadi kakyong letak foto Anis & Aliya.. sebab 2-2 ni menepati umur dalam syarat contest (1 hari – 5 tahun)

Foto 1

IMG_8817

ni melalak masa main kat luor rumah.. sebabnya kakak kaco dia, masa dia tengah syok2 main beskal.. besa lah kan, Aliya kan suka curi2 naik beskal kakak… selagi ayah tak belikan beskal untuk Aliya, selagi tu le adegan berebut beskal akan berlaku setiap hari..
nama anak : Aliya Nadhirah
nama ibu : Kakyong HY
tarikh lahir : 18 Julai 2008
Foto 2
IMG_8834
Anis ni plak menangis tak hengat, sebab nak ikut ayah masuk Tesco.. en ayah singgah jap nak beli barang opahsantan pesan untuk majlis merisik.. nak cepat, jadi seme kena tunggu dalam kereta.. Anis apa lagi.. melalak kan main kuat lagi… air mata mencurah-bagai…
nama anak : Anis Zahirah
nama ibu : Kakyong HY
tarikh lahir : 8 Ogos 2007
nota buat puan penganjur :
banner contest sila jengah kat auto slide-menu di sidebar
[+/-] Banner Contest & Giveaway join


bloglist untuk penganjur & penaja contest
sila scroll kat bawah sekali yer…

Advertisements

Tinggalkan Komen »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

Blog di WordPress.com.
Entries dan komen feeds.

%d bloggers like this: