>~~The Way They Sleep Giveaway~~

Oktober 27, 2010 at 2:28 pm | Dikirim dalam anak-anak, giveaway n contest join | Tinggalkan komen

>Salam ceria,

* 2,3 hari ni ibu tak sempat sangat BW… maaf ya… terasa seperti masa ni sangat suntuk & cepat saja berlalu… komen2 di n3 pun banyak lagi ibu tak jawab… maaf sangat2., sungguh ni kali ini memang betul kes tak sempat… *

Ibu dah lama tak snap foto anak2 tidur.. tapi ade la 1-2 foto yang boleh dijadikan bahan untuk contest gaya tidur ni…

sila klik pada banner untuk join… due pada 30 Oct 2010
Foto 1 : Aliya Nadhirah, 2 tahun 3 bulan
Alkesahnya.. sebelum tidur ni dia sibuk buat aktiviti panjat-memanjat dengan kakaknya.. tak mau makan nasi.. lalu melayan diri makan ayam sambil layan citer kartun wonderpet.. tau2 jer dah terlelap dengan ayam masih di tangan.
Foto 2 : Anis Zahirah, 3 tahun 2 bulan
IMG_8537
Kejadian berlaku pada jam 8 malam lebih, kami sebenarnya dalam perjalanan hendak makan di luar.. selalu Anis ni akan riuh mulutnya, sebab dia suka tengok kereta, lori, bas, kereta polis semua dia akan tunjuk dan suruh ibu tengok… malam tu en ayah perasan dia senyap, maka en ayah pun mengusik la.. “kakak, kereta polis besor lalu…” tapi suara abang jer yang menyahut… Anis nya langsung tak bersuara… sekali ibu toleh belakang, rupanya dah lelap… tu la dia, main tak hengat.. suruh tidur petang tak mau.. sudahnya terlelap dalam kereta.. tapi lepas sampai jer kat kedai makan, luas biji matanya…

nota buat puan penganjur :
banner contest sila jengah kat auto slide-menu di sidebar
[+/-] Banner Contest & Giveaway join


bloglist untuk penganjur & penaja contest
sila scroll kat bawah sekali yer…

Advertisements

Tinggalkan Komen »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

Blog di WordPress.com.
Entries dan komen feeds.

%d bloggers like this: