>Jom main badminton cara Anis & Fikri

Oktober 21, 2010 at 8:30 am | Dikirim dalam anak-anak, pendidikan awal anak | Tinggalkan komen

>Salam ceria hari khamis

sila klik pada tajuk entry untuk meninggalkan komen..

 hari ni ibu nak ajak kalian layan gambor2 Fikri dan Anis bermain badminton..

mula-mula mari kita lihat peralatan untuk bermain… 
anda kenal ini apa…??? opss, bulu tangkis lupa nak snap..

sekarang, jom tengok cara nak main pulak..
pukul mula cara Anis.. kalo rasa tak cukup TEROR lagi, pasni kita rebus bulu tangkis tu ya..
amacam.. ada gaya macam anak-anak Datuk Sidek tak?? Misbun dan adik-beradiknya pun tak seTEROR fikri, main guna pengayak tepung ibu..

best sungguh main badminton ni.. asyik main kutip bulu tangkis jer..
kakak punya turn pulak…
memukul bola (bulu tangkis) dengan penuh bergaya..
oohhh… tak sah kalo main tak jatuh.. baru la syiok…

Pada mulanya ibu marah bila fikri & anis dok selongkar gobok dapur.. tapi bila tengok depa beriya2 nak main badminton.. terus ibu capai kamera.. ntah dari mana lah depa dapat idea ni.. jadi kreativiti anak-anak ni ibu tak nak lepaskan.. so ni semua snap candid.. 
Aliya di mana?? 
sedang beradu.. nap petang..
p/s
Kadang2 kesian kat anak-anak.. sebab selalu dok tengok anak-anak jiran ada mainan itu, ada mainan ini.. 
bila ibu usulkan pada en ayah, selalu jer en ayah kata ‘bior depa main apa yang ade’  huhuuu..
Alhamdulillah, dalam ketidakBERADAAN kami (untuk masa ini), anak-anak pandai merekacipta permainan mereka sendiri.. 

JOm share kreativiti anak-anak kalian pulak…

Tinggalkan Komen »

Suapan RSS untuk komen-komen bagi kiriman ini. TrackBack URI

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

Blog di WordPress.com.
Entries dan komen feeds.

%d bloggers like this: