>CUTE LITTLE MUSLIM & MUSLIMAH CONTEST

Oktober 19, 2010 at 2:31 pm | Dikirim dalam anak-anak, giveaway n contest join | Tinggalkan komen

>


Salam ceria dan salam bahagia

sila klik pada tajuk entry untuk meninggalkan komen..

Di tag oleh Adyani… untuk contest anjuran Shira @ Ash Anas @ Ummi Anas..

update : 19/10/2010 **resubmit.. untuk tambah gambar ‘ustazah’ Aliya dan Anis..**..


sila klik banner untuk maklumat lanjut tentang contest

contest due pada 20 Oktober 2010, jam 2 petang
Ibu masuk kategori 2A – Little Muslim (3-6 tahun),
sebab tak jumpa foto ANis & ALiya yang sesuai..  ade foto depa dengan telekung jer.. yg berbaju kurung + bertudung litup x dak lah pulak… 
so inilah dia anak jantan teruna daku satu2 nya.. (buat masa ni.. mana tau kot2 pregnant pulak dpt sorg lagi teruna… ) Opah santan selalu kata, muka macam mualaf bila pakai macam ni… huhuu… ade ke mualaf.. walhal melayu jowo tu…

nama : Muhammad Amin Fikri bin Sharul Ainal
umur : 4 tahun 7 bulan
tarikh lahir : 27 Februari 2006
kategori : 2A
ni dia ustazah Anis.. sekarang ni berjangkit musim nak ‘a-ba-ta’ (read : mengaji)
nama : Anis Zahirah binti Sharul Ainal
umur : 3 tahun 2 bulan
tarikh lahir : 8 Ogos 2007
kategori : 2B

ni pun sama.. kakak nak ‘a-ba-ta’, dia pun ikut jer…

nama : Aliya Nadhirah binti Sharul Ainal
umur : 2 tahun 3 bulan
tarikh lahir : 18 Julai 2008
kategori : 1B

Harapan :
Seperti ibu2 yang lain.. definitely ibu harap FIkri/Anis/Aliya menjadi anak soleh/solehah yang berbakti kepada orang tua, berbudi kepada masyarakat.. tidak lupa solat dan sentiasa berbuat baik dengan semua orang di sekeliling kehidupan Fikri/Anis/Aliya.
ibu nak TAG
pija @ sitisifir
wan anie
izan ishak
nota buat puan penganjur :
banner contest sila jengah kat auto slide-menu di sidebar
[+/-] Banner Contest & Giveaway join



bloglist untuk penganjur & penaja contest
sila scroll kat bawah sekali yer…



Tinggalkan Komen »

Suapan RSS untuk komen-komen bagi kiriman ini. TrackBack URI

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

Create a free website or blog at WordPress.com.
Entries dan komen feeds.

%d bloggers like this: