>Hadiah dari LittleMummydaddy

Oktober 10, 2010 at 8:08 am | Dikirim dalam Aliya, hadiah contest n giveaway | Tinggalkan komen

>Salam hari Ahad,

sila klik pada tajuk entry untuk meninggalkan komen..

 Pagi ini aye (Aliya)  ingin melaporkan bahawa hadiah yang aye menang dari Contest  LITTLEMUMMYDADDY 1st Giveaway telah pun sampai dengan selamatnya pada hari Jumaat, 8 Oktober 2010. Entri tentang kemenangan ni ada ibu aye paparkan di n3 — Aliya terpilih dalam aksi berCD

Ini lah hadiahnya.. sehelai romper… bersaiz 12 bulan… tapi aye ni selim keding jer.. jadi muat jer romper ni kat badan aye.

Comel tak aye.. pose macam ni.. ini aye yang sendiri naik & pose atas meja… ibu kata ‘senyum’.. aye pun senyum je la… aye suka la rompers ni sebab masa aye baby dulu ibu tak penah belikan rompers… apa la ibu ni.. mujur la aye dapat menang rompers ni.., kalo tak mesti sampai besor aye kempunan nak pakai romper.

Ini plak aye main panjat-panjat dengan kakak.. kat bilik tengah.. bilik ni memang ibu buat stor.. ini aye punya katil.. dulu kecik2 aye tidur dalam katil ni.. tapi papan untuk baring di katil ni dah patah.. ibu dah lama suruh ayah aye repair.. sampai aye dah 2 tahun, tapi ayah belum lagi repair.. Ibu tak bagi aye, kakak & abang main kat bilik ni.. tapi kami selalu masuk main sini senyap-senyap.. kemarin, kami ter’tangkap’ dek kamera ibu.. kan dah kantoi… 
lepas dah letih main panjat-panjat dengan kakak, aye pun rehat-rehat tengok tv sambil makan ayam goreng. tetiba jer aye rasa dah macam terbang kat awan dibawa oleh ayam yang besor… hohoooohh, rupanya aye tertidur dengan ayam goreng masih ditangan. Ini le gambor sebagai bukti aye tertidur sambil pegang ayam goreng.

Sekian coretan aye untuk kali ini. terima kasih acik BABY(MAMA AMANA&ARIEF), aye suka sangat dengan romper tu.

Tinggalkan Komen »

Suapan RSS untuk komen-komen bagi kiriman ini. TrackBack URI

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

Create a free website or blog at WordPress.com.
Entries dan komen feeds.

%d bloggers like this: