>Aliya terpilih dalam aksi berCD

Oktober 6, 2010 at 9:35 am | Dikirim dalam keputusan giveaway n contest join | Tinggalkan komen

>Salam bahagia dan salam ceria..

sila klik pada tajuk entry untuk meninggalkan komen..

Petang 5 Oktober 2010.. setelah mata dah naik juling dok mengira komen bulan Ogos 2010… (belum habis kira ya… jadi tak tau sapa yang kena..). IBu pun buat sessi membuang banner contest yang dah overdue.. ibu memang tak simpan banner contest @ GA yang dah lepas. Buat semak jer..
So, dok semak satu satu contest… agak berduka jugak lah sebab takde yang menang pun. Kalo contest foto anak-anak yang nak cute, comel & pose yang baju comel2.. memang anak2 ibu kalah la… sebab foto2 yang ibu snap.. semedang jer candid @ aksi spontan.. pakai pun chomot-chomot belaka… 
Tapi ade satu contest yang terlekat.. walaupun no 3…. meh sini tengok foto yang terpilih itu..
kan dah kata.. foto aksi spontan… Alhamdulillah.. terpilih

entri contest nya sila refer di — LITTLEMUMMYDADDY 1st Giveaway

Keputusan penuh nya di sini —- Haa.. Pemenang ne anak sapa??

Terima kasih BABY(MAMA AMANA&ARIEF)..

Tinggalkan Komen »

Suapan RSS untuk komen-komen bagi kiriman ini. TrackBack URI

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

Create a free website or blog at WordPress.com.
Entries dan komen feeds.

%d bloggers like this: