>Dah kemaruk ke rumah opah.. jalan kaki pun sanggup..

September 28, 2010 at 2:55 pm | Dikirim dalam anak-anak, nota ibu | Tinggalkan komen

>Salam ceria

sila klik pada tajuk entry untuk meninggalkan komen..

Anak-anak ber3 ni sejak dari minggu lepas.. kadang2 maktam, kadang atok, kadang maksu ainun yang datang jemput… selalu tu memang tak lama depa kat sana.. 1-2 jam jer… hari ni motor atoknya rosak.. maktam nyer pulak ade kuliah.. tapi gigih juga nak g rumah opah.. 

la ni fikri refer rumah opah nasi lemak as rumah opah kecik… hehehe.. bukan opah yang kecik.., tapi rumah opah yang kecik… so area yang anakpanah biru tu le.. rumah opahnasilemak.. 
opah yang di Ulu Kinta fikri akan refer as rumah opah besor…. huhuuu…

ni le yang dapat ibu crop… tadi dah jauh baru ibu teringat nak snap… kan main gigih lagi.. walhal dah jam 12 tengahari tu… mujur le cuaca ta terik sangat…
pukul 2.30 tadi en ayah amik anak ber3 ni… si Aliya masuk rumah jer terus melalak… nak nyontet lagi… tak nak balik rumah… amboi… dah sonok sangat berjalan, tak ingat ibu dah ke ni….
p/s :
Alhamdulillah, berdikit2 buat kerja rumah hari ni… basuh pinggan pun 2-3 round… ntah naper tangan ni masih ade sikit2 rasa kebas… petang ni pun masih pakai stokin.. pepagi tadi masa buang sampah jam 7.30 pagi, makcik jiran rumah besor tu tegur  ‘ tu kenapa yang macam orang baru lepas bersalin??!!’ …. huhuuu, jiran ibu yang itu memang camtu… dah le suara besor… ibu cakap jer lah..’ baru baik demam?’ .. jiran sebelah rumah pun menegur.. ‘ yalah kak, macam orang dalam pantang…’  
cuma selera makan jer yang belum mari.. lidah nipun masih rasa kelat2… 

Kakyong’s shoppe – menjual kain lampin moden @ cloth diapers pada harga berpatutan – jenama Coolababy, QQbaby Minky & Babyland printed.

Tinggalkan Komen »

Suapan RSS untuk komen-komen bagi kiriman ini. TrackBack URI

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

Create a free website or blog at WordPress.com.
Entries dan komen feeds.

%d bloggers like this: