>Saper yang berjaya kejor nombor berTUAH 001010 di Kakyong’s Shoppe

September 26, 2010 at 1:34 pm | Dikirim dalam kakyong's shoppe, nota ibu | Tinggalkan komen

>Salam ceria hari minggu

sila klik pada tajuk entry untuk meninggalkan komen..

Ibu ni berdebor-debor ni… berapa orang ler yang berjaya capture nombor bertuah Kakyong’s shoppe… 

Ibu sengaja tak announce kat blog ni.. ibu hanya invite kawan-kawan blog semasa ibu blogwalking.. dan ibu ade letak notis kat bawah iklan di bawah header.

mungkin malam ni atau awal pagi esok kot, ada yang bakal capture nombor itu… pada masa n3 ni dipublish.. nombor yang sedang naik adalah 000957.

Ibu ni berdebor-debor bukannya apa… riso kalo ramey yang dapat capture.. sedangkan ibu sediakan max 2 orang jer… tapi kalo lebih tu.. huhuuu… kena tengok balik le depa ikut syarat ke tak.. kalo tak ikut syarat.. terpaksa lah reject & beri pada yang seterusnya..

Lagipun, kadang2 boleh jadi lebih daripada 3 orang yang dapat capture nombor bertuah ni.. contoh macam kes ibu yang tak menang hari tu kan..  begitu juga dengan kes si ~akulife~…  so untuk tidak mengecewakan, ibu sediakan hadiah untuk 2 orang pemenang.. kira baik hati lah jugakkan…. huhuuu.. 
Bagi yang baru tahu.. jemputlah sama2 kejor nombor bertuah.. dah nak hampir dah tu…. klik SINI

Advertisements

Tinggalkan Komen »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

Create a free website or blog at WordPress.com.
Entries dan komen feeds.

%d bloggers like this: