>Bila takde mood nak posing

September 24, 2010 at 8:37 am | Dikirim dalam Fikri, nota ibu | Tinggalkan komen

>Salam bahagia dan salam ceria

sila klik pada tajuk entry untuk meninggalkan komen..

hari Ahad lepas, sebelum ke majlis kenduri kahwin anak bibik Nyah (bibik Nyah ni mak sedara en ayah.. side suami jowo jadi kami panggil paman & bibik untuk bapa & mak sedara) yang gilang-gemilang, ibu konon2 nak buat reshoot raya… sebab hari tu ibu pakaikan anak2 dengan baju raya 1st Syawal. tapi 1/2 hari tu mood fikri memang hancus… layan jer la foto ni yer…
tengok lah.. tak nak tengok kamera.. Anis & Aliya, okay jer…

tengok lah muka si Fikri, langsung tak senada dengan Anis & Aliya.. Aliya is always the best la.. mesra kamera..

monyok jer mukanya.. ntah apa yang tak kena

ni kat rumah kenduri, makcik nya kan main beriya nak pose.. tapi si Fikri ni buat mula lentok plak… huhuu
note :
terpaksa kasi makcik pakai spesel spek.. hheeehhhee.. x dpt approval utk masuk blog.. so tutup mata, x de le orang kenal kot… hihiiihii.. kalo kenal pun mungkin si puteri

Kakyong’s shoppe – menjual kain lampin moden @ cloth diapers pada harga berpatutan – jenama Coolababy, QQbaby Minky & Babyland printed.

Tinggalkan Komen »

Suapan RSS untuk komen-komen bagi kiriman ini. TrackBack URI

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

Create a free website or blog at WordPress.com.
Entries dan komen feeds.

%d bloggers like this: