>Tak sempat posing di hari raya

September 14, 2010 at 10:05 am | Dikirim dalam nota ibu | Tinggalkan komen

>Salam bahagia dan salam ceria

sila klik pada tajuk entry untuk meninggalkan komen..

Semasa 1st & 2nd day raya, even hari ni dah ke 5 Syawal.. masih belum sempat nak snap foto posing dengan anak-anak… sibuk sungguh tak menang tangan.. huhuu.. sedih gak bila teringat kan saat2 yang dah terlepas tu…

ni foto amik hari terakhir Ramadhan.. tengok lah si Aliya, kan main lagi posing nyer..

foto Aliya, snap masa dalam kereta nak berbuka ke rumah opah santan

fikri pun sibuk petik bunga & kutip batu.. nak buat apa tah.. malam raya tu memang bosan.. dengor orang main mercun jer.. tapi anak2 tak main bunga api pun..

Anis tengah main petik2 bunga kat tepi longkang rumah opah santan… ni foto snap di malam raya

nota:

hari ni kami ke kampar.. cuba call chef noor berkali2.. tapi tak berjawab.. jadi kami main redah jer.. sebab lain kali tak tau ade ruang masa untuk ke Kampar atau tidak.. lagipun email2 & mesej FB ibu tidak berjawab.. huhuuu.. riso plak nanti tak terpos plak hamper raya untuk GA hari raya yang lepas… buat Izzatul & yati, harap sabor menanti ya… 

Tinggalkan Komen »

Suapan RSS untuk komen-komen bagi kiriman ini. TrackBack URI

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

Create a free website or blog at WordPress.com.
Entries dan komen feeds.

%d bloggers like this: