>Main tanah

Ogos 6, 2010 at 3:37 pm | Dikirim dalam Aliya | Tinggalkan komen

>

Kakyong’s shoppe – menjual kain lampin moden @ cloth diapers pada harga berpatutan – jenama Coolababy, QQbaby Minky & Babyland printed.

Salam petang jumaat,

sila klik pada tajuk entry untuk meninggalkan komen..

Macam ni lah kalo laman takde tanah… balik rumah opah pun laman semua bersemen.. nak ajak en ayah ke pantai (Teluk Batik @ Teluk Senangin..) ntah bila lah…

ingatkan apa lah dia buat.. ibu terpaksa mengendap diam-diam untuk snap foto ni

Aliya buat apa???  Huhhhh, siap tunjuk tanah.. dengan muka tak bersalah
bila ibu snap lagi.. makin galak plak dia… 

ini foto 5 minit selepas kejadian berseronok sorang2 main tanah dalam pasu.. waktu ni en ayah soh angkat bawa masuk dalam.. dah cuci tangan kaki semua… tup2 dia lari terkam grill.. siap panjat nak kuor main lagi.. melalak melolong…

kali ni memang betul2 marah bila ibu snap foto dia..

sila klik pada tajuk entry untuk meninggalkan komen..

Advertisements

Tinggalkan Komen »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

Blog di WordPress.com.
Entries dan komen feeds.

%d bloggers like this: