>Anak-anak di Banggol Belimbing

Jun 16, 2010 at 12:19 am | Dikirim dalam Aliya, anak-anak, Anis, Fikri, xtvt keluarga | Tinggalkan komen

>.
Salam bahagia semua,

Mode malas menulis.. sudilah melayan foto anak-anak semasa kami ke Lenggong tempohari.

Ibu yang bosan takde koje.. so jadi photografer anak2 ler.. masa ibu sampai tu masing2 dah ade tugas masing2.. orang dapur pun dah cukup.. kiranya ibu hanya tolong lap pinggan jer.. tu pun tak banyak mana.. 

Aliya yang semakin nakal.. ade jer aksi dia… Aliya ni memang jenis yang pandai bawa diri, kalo g rumah kenduri tu, ibu tak risau kalo tinggalkan dia main2 dgn budak2 lain.. tapi Anis lain sket.. kuat memerap… 

Aliya memanjat tangga pulak.. dah le tangga tu curam.. ibu ni punyala gayat.. tapi ALiya selamba jer dah sampai ke atas..

dah sampai kat atas.. tak reti nak turun.. melalak nak turun.. terkial-kial ibu bawa dia turun… siap turun sambil duduk lagi… huhuuhh

 acara jejak tanah.. kan main seronok lagi dapat main tak pakai kasut… lari sana sini

 kat rumah laman bersimen belaka.. dapat main pasir memang seronok habis lah..

ni pun sorang lagi… siap main cedok-cedok pasir.. 

ni dah petang.. dah siap mandi, dah pakai baju baru.. Anis time ni dok excited tengok ayam.. 

dekchaa (6 tahun) & dini (4 tahun) cucu opah andak juga anak-anak sepupu en ayah… kiranya dua-pupu la dengan fikri, anis & aliya.. 2-2 ni bukan setakat comel, petah bercakap, bijak pulak tu…

Kakyong’s shoppe – menjual kain lampin moden @ cloth diapers pada harga berpatutan – jenama Coolababy, QQbaby Minky & Babyland printed.

Advertisements

Tinggalkan Komen »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

Blog di WordPress.com.
Entries dan komen feeds.

%d bloggers like this: