>di Tag Contest Senyuman Paling Menawan

Mei 15, 2010 at 8:56 am | Dikirim dalam giveaway n contest join | Tinggalkan komen

>.
.
Salam ceria hari minggu semua,

Kena Tag Contest lagi… di tag oleh Momma Mia.. huhuuuu.. kali ni kena tepek foto ibu ler. Adoi la.. mano nak cari foto ibu yang senyum menawan & ikhlas nih. Dah le selama ni ibu ni jadi tukang amik gambor jer, muka jarang enterprem dalam kamera.
harap2 boleh la diterima foto ni ya.. takde lah foto seorang diri…

kenapa suka senyum :
  • bila hati rasa bahagia, tenang, gembira.. pasti lah mudah tersenyum
  • harus senyum supaya anak-anak mau mendengar kata
  • senyum juga walau en ayah balik rumah tangan kosong..
  • senyum juga bila anak-anak sepahkan rumah
  • senyum juga bila anak2 makan tumpah sana-sini.
  • senyum tu kan awet muda.. cuba tengok foto tu.. adakah nampak macam 18 tahun atau 38 tahun…  http://www.emocutez.com
seterusnya –> kena TAG 4 orang kawan (minimum 4 orang) .. nak kenakan siapa ni...?/!!

sila buat TAG contest ni dalam kadar yang segera ya.. sebab due on 20 May 2010..

ini le penganjur contest.. sila klik banner ni yer..

Tinggalkan Komen »

Suapan RSS untuk komen-komen bagi kiriman ini. TrackBack URI

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

Create a free website or blog at WordPress.com.
Entries dan komen feeds.

%d bloggers like this: