>Musim panas ni memang sedap berendam

Februari 18, 2010 at 5:53 am | Dikirim dalam my notes, xtvt keluarga | Tinggalkan komen

>salam ceria buat semua kawan ibu…

sekarang ni memang panas kan..kering & teriknya terasa tahap gaban… sajer lah n3 ni ibu tepekkan foto masa kami g berkelah di air terjun intake, Ulu Kinta 14 Feb 2010.

Air terjun ni memang letaknya berdekatan dengan empangan sultan azlan shah… *orang Ipoh.. air paip yang kome minum tu datang dari empangan ni yer…* even sebahagian air empangan ni memang di alirkan ke kawasan air terjun intake.

dan air terjun ni airnya menghilir dan membentuk sungai kinta…

next, layan jer la yer.. foto2 anak2 & sedara mara berendam… hahaha… foto ibu takde aaa… sebab ibu tak berendam ., jadi tukang amik gambor jer… tapi hajat tu nak datang lagi.. ibu pulak nak berendam..

Advertisements

Tinggalkan Komen »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

Blog di WordPress.com.
Entries dan komen feeds.

%d bloggers like this: