>Pija sudah selamat bersalin

Februari 8, 2010 at 4:29 pm | Dikirim dalam friendship, my notes | Tinggalkan komen

>Salam ceria buat semua,

Sukacita dimaklumkan, Pija @ Sitisifir10, telah pun selamat bersalin pada tengahari 8 Februari 2010. Bayi lelaki seberat 3.3 kg, di hospital Pasir Puteh secara normal.

Sehingga n3 ini ditaip, hanya maklumat ini sahaja yang ibu terima. Pagi tadi, lebih kurang 9 pagi ibu sms, katanya baru nak masuk labour room “untuk percubaan kali ke-4”.
Bila dapat mesej macam tu, ibu pulak jadi ngeri.. kalo sampai 4 kali masuk labour room…boleh tahan besor juga baby pija,,,.. jenuh gamaknyer membawa perut. Yer lah, Pija ni bukannyer besor maner pun. Tinggi sikit jer dari ibu, kecil comel jer orangnyer. Ibu dulu bawa 3 kg pun rasa macam perut dah nak terjatuh, asyik kena ampu jer.

Advertisements

Tinggalkan Komen »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

Blog di WordPress.com.
Entries dan komen feeds.

%d bloggers like this: