>102 Meh ramai-ramai amik award.. macam2 ada

April 16, 2009 at 1:30 pm | Dikirim dalam hadiah award | 16 Komen

>

Ini adalah award-award comeyl-lote kiut-miut yang ibu dapat daripada kakyong alynxz . bila bab dapat awards daku memang selalu tak sabar-sabar nak paparkan di blog… hehehh

Dan ibu dengan besar hati nye menganugerahkan nyer kepada
semua kenalan/rakan/follower2
blog Catatan Ibu.
Jadi usah memalu.. ambil lah mana2 award yang suka @
yang belum pernah dapat @
jika tidak pernah dapat satu pun.. ambil semua sekali…
RollBest Friends 1





p/s : kakyong Alynxz, Terima Kasih banyak-banyak.. semua award ini cantik2 & lawo2 belaka…

Advertisements

16 Komen »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. >nak ambik semua boleh..hahahaha

  2. >byknyer award…tak larat nak ambik semua ni…hahaha

  3. >Hahaha…borong award ye Bib…saper2 nak amik nampaknya kena bwk kontena ni…tak cukup tangan nak bwk…hihihi

  4. >salam Syahadah & ILA,sila2.. amik semua sekali.. :Dkakyong Alynxz,daku pun memborong dari blog dikau… :))

  5. >Salam..wah..ini mcm k.yong big sale award ..hehehehe tak akan ku lepaskan..pasti ku ambil,,tk u ye..muahssss:-*

  6. >tq bib. kak has dah amik 3 awards to paste into blog kak has.

  7. >fuyooo…byknyer award kak yong..nnt kite amik ye.tq

  8. >amik jangan tak amik… huhu… niway tq kak yong :p

  9. >byknya award…blh ambik cenggituh aje eh….

  10. >salamzieha,kakHas,UmmiSalsabila ~ amik jgn malu2, pilih pilih mana yang sukaya en hairieusoff, ~ borong sumer pun tak per.. blog2 yg biasa kakyong lawat/tinggalkan jejak, semua layak amik award ini…

  11. >wahhh kakyong… penganugerahan blog besar2an ney…tataw laa Hanie nk pilih yg mane 1 ..semua nyer kiut miut …hmm ape kate kak yong p;ilehkn utk sy ? lebih afdhol gitu … ;))

  12. >nk ambik lerh! *wink!

  13. >kak yong dah ambik..hahahaha trime kasih..award tu nak kasik balik kat kak yong

  14. >Ummi Hanie ~ amik jer semua sekali.. meriahkan blog Ummi Hanie pulak… :Deus ~ ishkk.. buat malu2 miawww plak dia… ;psyahadah ~ nak bg balik.. ok kakyong terima tp kakyong tak tepek dah kat blog yer… ;))

  15. >wokehh ..dah ambik pun kakyong..tp x sumer laa…thanks

  16. >ok Ummi Hani ~ as long as amik..


Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

Blog di WordPress.com.
Entries dan komen feeds.

%d bloggers like this: