>022 Update keadaan ayahnde

Januari 9, 2009 at 1:32 pm | Dikirim dalam my parents | 3 Komen

>


Petang tadi call Kebet, rupernya ayah baru ajer keluar dari spital selayang. La ni ayah, mak, ainun, kebet & famili nyer ada di rumah E di FRIm Kepong. Kata Kebet, ayah okay, cuma kena banyak berehat. Sempat ler juger teman tanya, ayah nak balik Ipoh ker. Kebet kata tak pasti lagi, tengok ler esok camaner.

Hmm, teman pulak tak tentu lagi samada dapat nyusul ke KL atau tidak. La ni RM bukan lagi masalahnyer, nak cari kereta la pulak. Sebabnya kereta wira suami teman tu dah uzur benor, takat ulang alik dari Tasek ke Ulu Kinta tu, no hal. Tapi kalo nak berjalan jauh sampey ke KL tu.. huuhh.. kena pikior berkali-kali.


Advertisements

3 Komen »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. >semoga ayahnde dah Ok…Take care ye yong..

  2. >terima kasih maklang. teman baru jer semalam ter’singgah’ (surf punya surf..) kat blog maklang.. terpegun jap dgn kerja2 tgn maklang…. tp tak sempat nak tinggal message, anak dah nak myusu.. so add ajer la as follower.. :)harap2 dpt le belajor something dr org yg berpengalaman..

  3. >كان الله في عون غزة وإخواننا المسلمين في كل مكان,,,شكرا لهذه المدونة الرائعة,,,وتفضلوا بزيارة مدونتي المتواضعة ,,,thanks for this awsome Blog,,and please visit my blog and let me know your opinion,,,http://bishr2038.blogspot.comor visit this version athttp://bishr1.mofuse.mobi/iphone/preview


Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

Blog di WordPress.com.
Entries dan komen feeds.

%d bloggers like this: