>006 Harijadi..

November 4, 2008 at 5:53 pm | Dikirim dalam anak sedara, anak-anak, xtvt keluarga | Tinggalkan komen

>

Seronok betul abang fikri ‘menumpang’ harijadi mat aliff.. alah apa salahnya kan, aliff kan sepupu fikri juge. Masa harijadi abang fikri yang ke-2 pada 27 Februari 2008 yang lalu, ibu dan ayah tak buat apa-apa majlis pun untuk abang. Ibu memang dah merancang nak ajak semua makcik-makcik dan pakcik-pakcik abang, serta sepupu-sepupu abang fikri. Tapi nak buat macammana, masa tu kan abang fikri demam. Jadi ibu ingat postphone kan dulu.. sudahnya ibu terlupa langsung.. hampir penghujung bulan Mar 2008 baru ibu ada masa nak buat barbeque kat rumah.. tapi ibu tak beli kek pun untuk abang fikri.
Walaupun ibu tak beli kek, tapi ingatan dan sayang ibu tetap ada untuk anak ibu ni. Jadi, dapat menumpang kek harijadi aliff pun okay jugak kan.. Mak Ngah (mak buyong), mak su Tikah dan acik marina pun ada nak raikan sama abang fikri.
Advertisements

Tinggalkan Komen »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

Blog di WordPress.com.
Entries dan komen feeds.

%d bloggers like this: